Meyton under LF 2014

Meyton

Verdens førende inden for elektronisk markering

MEYTON har i mange år været verdens førende virksomhed inden for elektronisk markering med optiske målemetoder. MEYTON system har en måleramme af infrarøde fotoceller arrangeret i flere rækker, som berøringsfrit måler placeringen af projektiler af enhver kaliber med en målenøjagtighed på 1/10mm.

Måling med fotoceller kræver - i modsætning til systemer med ultralyd-måling eller traditionel mikrofon-måling - ingen forbrugsmaterialer til målingen.
I dagens "Black Magic" version af MF5R1 måleramme er der også mulighed for udveksling af data via Internet-protokollen TCP / IP. Det giver nye muligheder, når der tilsluttes eksterne enheder og trådløs forbindelse.

Over 1900 kunder i Tyskland, Europa og resten af verden har tillid til deres MEYTON systemer. Hovedkvarteret for MEYTON er beliggende i Melle, nær Osnabrück Tyskland, hvor afdelinger for ledelse, udvikling, kvalitetssikring og reparationer holder til. Anlæggene, der bliver fremstillet i mellemstore industrivirksomheder i lokalområdet, kontrolleres og konfigureres i Merle.

Meyton support: Supporten varetages først og fremmest af Skyttebutikken.
Kontakt: Skydebaneteknik - direkte telefon 76 65 67 28 eller e-mail: bl@skydebaneforeningen.dk

Support, uden for vores åbningstid, fra MEYTON i Tyskland:

Jürgen Mischke (Kundeservice Software): Tel. (+49)5226 9824 25  - e-mail: juergen.mischke@meyton.eu
Steffen Hoffman (Leder af Teknisk Service): Tel. (+49)5226 9824 13  - mobil: (+49)172 6387181 - e-mail: steffen.hoffmann@meyton.eu

Se Meytons hjemmeside

Download Meyton filer