Ansøgninger til skydebanepuljen

Skydebaneforeningen Danmark tilbyder omfattende rådgivning og support til de danske skytteforeninger. Det foregår både i form af rådgivningsbistand og via tildeling af tilskudsmidler til udvikling af nye eller eksisterende skydefaciliteter.

Det er en fælles proces mellem foreningen, som ansøger, og Skydebaneforeningen Danmark. Vi vil derfor gerne i kontakt med jeres forening tidligt i udviklingsprocessen, så vi sammen kan kvalificere og udvikle projektet fra idé til den første bevilling.

Moderniserings- og udviklingsprojekter

Ansøgning om lån og tilskud til moderniserings- og udviklingsprojekter kræver et skema, som skal rekvireres hos Skydebaneforeningen Danmark via raadgivning@skbf.dk. Beskriv ganske kort, hvad der søges lån og tilskud til.

Ansøgningerne behandles af Skydebaneforeningen Danmarks bestyrelse. Bemærk derfor nedenstående ansøgningsfrister.

Ansøgningsfrist: 1. marts 2026
Ansøgningsfrist: 1. september 2026

Akutte projekter

Ansøgninger om lån og tilskud til akutte myndighedsprojekter om støjberegning, alarmanlæg og våbenbokse bliver behandlet og bevilliget med løbende ansøgningsfrist.

Når foreningen søger, skal der indsendes en kort beskrivelse samt tilbud på opgaven via  raadgivning@skbf.dk, hvorefter ansøgningen behandles administrativt.

Låne- og tilskudsregler

Se eksempler på tilskudsmuligheder og læs de gældende låne og tilskudsregler

Gode råd til foreninger

om skydebanebyggeriLæs mere her »

Lån og tilskud

til skydebanerLæs mere her »

Ansøgninger

til skydebanepuljenLæs mere her »

Inspiration

til udvikling af skydebanerLæs mere her »